Provred sadlarna idag :))

Hej♥ ! <----
Idag har jag provat ut en sadel :p
Först hade jag/vi 4 st sadlar, 2 st bruna & 2 st
svarta :) Den ena var det ett veck på undertill
så den behövde jag inte äns provrida i ;D
Men dom som jag provred i va jätte fina &
mjuka :P Men en va bätre än alla andra ;D
Vi skule ha gått till Horse Farm idag och
ridit i ridhuset, men banan va inte frusen idag
så det blev inte. Fast än jag gick upp typ kvart i 9!!
sen på kvällen typ vid 5 åkte vi dit och lämnade
3 st sadlar. Vilken tror ni jag köpte?? Vi köpte oxå
okej jag orkar inte skriva det här kommer i ett annat
inlägg :p hehe läs det mee ;C) ;D
men men.. Imon blir det tidigt med vi ska hinna
äta tårta innan mamma börjar jobbet (innnan kl 7!!!!)
men man säger aldrig nej till tårta !? :p Sen ska jag
till stallet och sen på "kvällen" så kommer släckten
Det här året är första gången i hela mitt liv som min
kusin inte är med på min fölsedag :´(
Imorron ska farmor ha med sig en tårta som hon
har bakat DOM ÄR HUR GODA SOM HELST!!! :P ;D
Just nu .... snackar jag med Johanna på Skype
heheh jag tittar på hennes screen när hon spelar
Rebubbled ;p Det går nog ganska bra :))<3

Här kommer lite bilder på Sadlarna:



Bilder på när jag red Candy <333







//Hanna♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0