Min Vecka .2

Hej!
Det var längesen jag bloggade men jag har försökt och
fixa lite med designen ;) Det har väl gått sådär men jag
är lite nöjd nu men ska nog snart byta header ;) nån som
har nåt förslag???
Veckan som gått (v.2)

Måndag:Vi började skolan USCH!!! Men kul och träffa
alla :) fick läxor första dan tillochmed (jag känner att jag
måste göra matteläxan nu men jag orkar inte x) hmm..
vad gjorde jag mer.... jo, va i stallet och gick ut med
Candy :) skulle gått emd Johanna oxå men det blev
för mörkt :( Sen hämtade johannas pappa & bror
(+ Johanna då) mig i stallet :) sen va vi hos henne
lite , lekte med nisse :P satt vid datan ;D

Tisdag: Andra dan i skolan = Franska GLOSOR i läxa dom
första som vi har haft i 7:an tror jag ;P oxå på första dan oxå!
Sen åkte jag till stallet och gick ut med henne (igen) xP<3

Onsdag: Idag kommer jag inte ihåg var jag gjorde x)
Va i skolan och va ledig från stallet iaf :P

Torsdag: Idag hände massa skojjiga saker ;) först skolan
hade Franska h´glosförhör jag trodde att jag kunde dom
men jag kunde bara dom från svenska till franska och
nisse gjorde tvärt om på hälften x( vi har glosor till nästa
vecka med :/ Då ska jag träna på dom på franska till svenska oxå ;D
Sen efter skolan åkte jag till stallet och gick ut och gick med
min älskling <3<3<3 Sen ringde jag pappa för jag skulle säga
att claes Brudefors hade träning på FORF den dan och att Johanna
skulle dit med mio! så då ringde jag till jojo och frågade om jag fick
hänga med det fick jag! :) Det va AS kallt och stå och titta på !!! Men kuligt
vi skulle sätta upp hinder ;) då blev man lite varm iaf ;) sen åkte vi "hem" till
Mios stall och träffade åsnorna :p haha en skriade AS högt jag blev rädd x/ x)
HEJDÅ !! Kommer tillbaka med 2 inlägg till idag jag LOVAR (:<3 ^-^

//Hanna♡

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahah , tune e bäst ! (:

fast mio är bästare :)

2010-01-16 @ 01:44:22
URL: http://johannaunger.blogg.se/
Postat av: Hanna<3

Hahah jag blev AS rädd x) IIIIIIIIIIOOOOOOOYYYYIIIIIIIOUUUUU xD Mio e bitaren :)<3 ^-^

2010-01-16 @ 01:56:10
URL: http://hannazzlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0