God Natt!<3

Hejjsann!
Jag är ÄNTLIGEN färdig med alla läxor tills imon (typ 4 st)
Vi kom på på Franskan idag att vi har 7 st läxor tills denna
veckan!!! en tills idag då;) och 3 st tills imon!!!!! och sen
2/3 st tills imon :O
asså vi har aldrig haft så mkt läxor på
en vecka!! SUGER :P aja
hmm.... Vad har hänt sen sist ....... jo Candy har fått
Broddar & snösulor så hon inte halkar och får stytor :)
Jag har varit i stallet och i skolan. Har snackat med Johanna
& Tea på skype :) ....tills mamma fick damp dryck om läxor!!!
HATE°°/ Så jag är klar med engelska uppgifterna och kan typ
alla engelska glosorna :S men jag har lite TK kvar för den e så
j°vla seeeeg! Om toaletten x) hur kul e det Lixom!? DAH ;)


//Hanna♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0