Fredags Mys! om det så är det sista jag gör!<3

Hej!
Idag är det fredag = slut på veckan!!! HELG = SOVA!!
(okej jag ljög lite där det är faktiskt lördag idag ;) 01:40
idag har jag vart i skolan som alla andra Fredags val idag
hade först:
Idrott (innebandy)
Photoshop/Matte x)
Matte/Photoshop
Språkval FD
Det var väl bra! På idrotten så ville jag haft volleyboll
iställetför innebandy men vi hade bara halvsal! :/ så
tänk er: en halv halva volleyboll & en halv halva
innebandy! nee... först så fick man ett nr jag fick nr 1
så skulle jag springa ut och göra mål på dom andra
1:ornas bänkar (om man gjorde mål skulle man
springa runt sin egen bänk) Sen körde vi Bänkfotboll
med innebandyklubba & innebandyboll x)
Det var faktiskt ganska kul ;D
Sen hade vi photo shop (tror jag) Fattade inget
på de passet X) hehe :)<3
Sen Hade vi Matte (tror jag) då gjorde vi uppställningar
på gånger;) sen spelade vi nåt pizza-spel x) den som
fick flest hela pizzor vann det blev lika för vi fuskade  XD
sen när jag, tea och cassandra var klara skulle vi se vem som
slog flest höga tal (tärningar) HAHAH Jag fick 5-6 typ hela tiden
+ att dom kom på golvet HELA tiden x) Hahah Tea fick 1:or
& cassandra 2:or xD
Sen kom det tråkigaste Språk FD Jag gjorde läx-glosorna
på glosboken :( SEN VAR DET SLUUUUUUUuuuuu....T :)
Sen åkte jag till stallet då åkte vi till stallet och lastade henne
och åkte till Hose Farm :p Kul hon var jätte snäll och lasta av/på :)
Men pigg och rida ;P

HEJDÅ!! jag har lovat ett till inlägg idag ;)<3


//Hanna♡

Kommentarer
Postat av: johanna

vill du veta en sak? jag e trött ! ;)

2010-01-16 @ 02:03:07
URL: http://johannaunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0