Dagen S-S-BI-H ;P

Hej!
Fattade ni rubriken!? Hahahah inte jag heller
men jag ska berätta om min dag! först vaknade jag,
åt borstade tänderna & cyklade till bussen ;)
jag missade inte den! ;) Sen i skolan va det SOFTA
pass Slöjd - Språk :/ - Labb(NO) - Musik :D
Labb & Musik va lät roligast! HAhaha Jag & Johanna
Jätte stolta för vi kom till G-nivån! hahah! x)
på labben hållde vi på med lösningar ;P
sen i stallet kom tea och tog kort på när jag red :D
sen mötte vi Ida casse & siiiko!! på pulka !! x)
haha jag glömde min kamera hos tea så den sover
över där i natt så tea du tar väl hand om den!? ;P
sen var jag mamma & pappa på Burger inn :) jag
åt Bacon cheese burger! as gott :)
GOD NATT<3


//Hanna♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0