13 år idag då ;O

Hejsan svejsan :)

Händer idag då? :P

Idag har jag gått upp kl 7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
för vi skulle äta tårta innan min mamma åkte till jobbet :)
Gott Gott :P Det blev en helt vanlig marängtårta (jag tkr det
är godast) Först kommer dom till mig på sängen med tårtan
och paketen, jag fick:

- En tjock adidas tröja :)
- Sockar med en ekorre på ;)
- "Puder" fondation + en borste till :)
och av Tea:
- en mugg med katter :)
- en bricka ;D
- en cooool-svamp :P

TACK <3
Sen stack jag till stallet och gick ut och gick med Candy :p<3
Snäll som vanligt :))  När jag kom hem duschade jag och
gjorde mig i ordning :) sen väntade jag på gästerna
och satt vid datan. typ kl 5 kom min farbror till oss och
gav mig ett pressentkort på Horse Farm på 200 kr :D
Det är bra och ha!! Men jag och pappa va på Horse Farm
igår och köpte för över 6000 kr :/ (jag köpte benskydd för
typ 200) men pressentkortet ska nog gå till att betala
att man rider i ridhuset där(om man gör det) ;)
Sen kom mormor, morfar, farmor, farfar, Helena
och Nisse (Helena: min moster Nisse: min mosters
man) Så då fick jag:

- 1600 kr (sammanlagt)
- Ett pressentkort på JC 200 kr
- Öronhängen
- "Samlar sked"
- Godis :)
- Typ reflexlampa :P
+ blommor :P


//Hanna♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0