Träning idag ;)<3

Hej!
Idag var jag, mamma, pappa och johanna på hoppträning för Eamon Hickey
jag var jätte nöjd. Vi hoppade inte så högt men i slutet känndes det jätte bra :)
vi goppade kanske 50 -60 cm kanska "tillochmed" 70 cm :P så jäkla kul asså!!
Det känndes inte som om dom var föööööör duktiga för att jag inte ska kunna
hänga med. Vi tränade att sitta upp på rätt sätt och lite sånt.Han var jätte noga
med allt och det tycker jag är jätte bra specielt om man knappt har hoppat nån gång! :)
Här kommer lite övningar.
Framridningsövningen i trav :P först hade vi bommar sen hinder. XD haha <3

Sen hoppade jag det här: Det var 2 rätuppstående och 2 oxrar ;) KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0