Tea

hej
jag är hos tea nu vi har skypat och haft snöbolls-krig. jag grävde ner Tea i snön
och sä slutade hon snacka, jag belv asa rädd XO men hon sa att hon skojja (haha)
men det var lite sent för......... Ida hade grävt ner hennes hand under snön. Hehe måste
sova nu för annars så dampar Tea!! XD jag fortsätter på det här inlägget imorgon:)
(NÄSTA DAG)
Hehe tea fick inte sova igår för vi gick ut till deras kaniner och gav dom mat och vaten +
att vi skottade på bilarna och på deras "biluppfart"!! haha :)<3 ....men sen sov vi jag tror
 att vi typ bara snackade i en kvart eller nåt innan vi somnade ! hehe jaghar varit jätte trött
dom senate dagarna :S Sen på morgonen smsade tea till ida och sa att hon skulle skulle
släppa in Zicco i teas rum så att jag skulle vakna! Hehe han är den bästa väckaren
(hehe tea får jag hyra honom??) xP sen stack jag till stallet och red ut barbacka.
Tea skulle följt med men hon och Ida skulle göra iodning hos kaninerna :/ :)
Det var så djup snö att när jag red på åkern kunde jag nå snön med mina fötter!!!! XD
det har aldrig hänt mig innan :)<3
                                                          HEJDÅ :D

           //Hanna♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0