Blabla...

Hej idag har jag varit JÄTTE seeg! Asså jag tror att jag redan har skrivit fel typ 11 gånger x)
Det har varit skola vi hade slöjd på första passet då brukar dagen kännas ganska kort men vi
har ju franska på tosdagar så det förstörde väl lite :/ Sen när skolan va slut (!!!!!) ;) så åkte jag
och pappa till HF (Horse Farm) och köpte en "hoppig" hjälm ;-) Sen red jag ut med Johanna,
vi red typ vid falka till en kulle och hem till Mio (hahahah Moa x) och så skulle jag gå över en åker
som var hur stor som helst. Johanna hängde med mig till slutet av åkern och där väntade
pappa som stjutsade mig hem sen :) Hehe först så var det inte så hög snö så vi red vidare
och sen hoppade vi av för att det var ett dike där. Och när vi hade gått en liten bit räkte
snön till våra knän!! (våra: hästarnas, mina och Johannas :O Hehhe snacka om att det
var jobbigt och gå där!

//Hanna♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0